Grind through life

tja, här kommer en update då.
Har ställt mig på brädan igen och är nu redo för att skejta.
Feels guud. Har dessutom även köpt en usb sladd till min mobil så jag kan klippa ihop
lite skate klipp osv osv. Dessutom kommer antagligen mitt objektiv jag beställde imorgon.
Nikkor's fisheye 16 mm.
Link till detta: http://www.nikonusa.com/Nikon-Products/Product/Camera-Lenses/1910/AF-Fisheye-NIKKOR-16mm-f%252F2.8D.html
Blir helt utmärkt tills när ultrabowl III drar igång i malmö ( skate event med proffs från hela världen )
så jag ska dra igång och använda det så fort som möjligt sen och exprimentera. 
Fett taggad inför det. Har slösat runt 20 tusen på fotoutrustning nu. 
Förresten om någon av mina läsare vet en bra portfoliosida där man kan ladda upp bilder osv
så får ni mer än gärna länka dem i en kommentar.

Cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0